دستگاه دی وی آر + رزولوشن dvr
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ویژگی رزولوشن در دستگاه دی وی آر چیست؟

یکی از مواردی که باید هنگام ارزیابی ویژگی وضوح در دستگاه دی وی آر به خاطر بسپارید ، معیار "فریم در ثانیه" است ، زیرا این امر به شما اطمینان می دهد که فیلم امنیتی ضبط شده شما از کیفیت کافی بالایی برخوردار است.

«فریم در ثانیه» اساساً تعداد تصاویر ساکن یک دستگاه  DVR در ثانیه است. این عکسها سرانجام برای ایجاد یک ویدیو با هم ترکیب می شوند. اگرچه به نظر می رسد باستانی است ، اما نحوه کار فیلم های ویدیویی - حتی در دنیای هالیوود - است. یک فیلم پخش شده در ایالات متحده با 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری می شود. این بدان معناست که هر ثانیه فیلم شامل 30 تصویر ثابت است که به طور پی در پی برای ایجاد جریان متصل شده اند.

هرچه عدد FPS بیشتر باشد ، کیفیت تصویر بهتر است. از آنجا که DVR ها وظیفه ضبط تصاویر ویدئویی شما را دارند ، باید اطمینان حاصل کنید که FPS مناسب را انتخاب کرده اید. معمولاً DVR به شما امکان تصمیم گیری در مورد FPS مورد نیاز را می دهد - بنابراین می توانید نیازهای خود را در سایت خود آزمایش و آزمایش کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که می توانید چهره ها ، جزئیات و تغییرات مناطق پر خطر را به طور دقیق شناسایی کنید.

همچنین غیر معمول نیست که مواد بازاریابی DVR ها به 400 FPS مراجعه می کنند. اگرچه به نظر می رسد تکان دهنده باشد - به ویژه اگر با کیفیت 30 FPS فیلم های هالیوود مقایسه شود - این به معنای ساده این است که DVR می تواند در مجموع 400 FPS را در خود جای دهد ، اما این رقم در تعداد دوربین های مداربسته CCTV موجود در سایت شما تقسیم می شود. بنابراین ، اگر شما یک سیستم مدار بسته از 20 دوربین امنیتی داشته باشید ، هر کدام به یک FPS 20 (400 فریم در ثانیه تقسیم بر 20 دوربین امنیتی) می رسند.

هنگام انتخاب سیستم DVR به دنبال چه چیزی باشید

بهترین DVR ها را برای دوربین های امنیتی از کجا می توانید پیدا کنید؟

در حالت ایده آل ، یافتن همه گزینه های خود در یک مکان به شما امکان می دهد گزینه مناسب را برای محل کار خود ارزیابی و مقایسه کنید. فهرست جهانی IFSEC به شما امکان می دهد براساس محصولات و شرکت ها جستجو کنید تا بهترین محصولات امنیتی را پیدا کنید. با کلیک بر روی هر محصول ، می توانید پرس و جو ارسال کنید ، به انبوهی از اطلاعات اضافی دسترسی پیدا کرده و برگه های PDF مربوط به هر محصول را مشاهده کنید. سیستم های DVR را می توان در اینجا یافت. با مقایسه محصولات به این روش ، شما همچنین می دانید که چقدر باید برای سیستم DVR خود هزینه کنید ، در کنار هزینه متوسط ​​سیستم های DVR.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: دستگاه دی وی آر ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : مریم
ت : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی